hejärbaålärse!:O

Tjoho! :)
Jobbat lite på min header, eller nja, kanske gett det två minuter i alla fall ;) ..
Känns som att den kanske kan bli lite bra i alla fall! :D kanske ;)
Måste bara fixa lite mer gjejor till den och sedan hitta färger som kanske "passar" till eller något.. :)
Vet inte, känns inte alls som prio ett just nu`? xD

Ska ta mig och dra vidare en stund och börja läsa Om jag kunde dömma, så får vi se hur det blir senare ;) Kanske blir lika besatt jag som alla andra, så det slutar med att det blir en hemskt konstig header med vampyrer och blood, och allt sådant läskigt :O:O hahah, nej, inte så troligt tror jag ;)

Ochoch! Jag är lite avis på alla som är på balen just nu.. :] Tänkte åka och kolla, men sedan orkade jag inte..Blev lat :S

Hehe, tills vidare ger jag er något att bita i, pitmåle kallas de ;) xD

Visumansökan till Piteå :


Det roliga är att det står precis som man uttalar det, eller ungefär i alla fall! ;)

Yes, and I´m the best of pitmåle och pratar de 24/7 ofc! ;) haha,, nej men fattar det, nemas problemas :) skulle kanske ha varit "proffs" på det om jag bott kvar i piteå då, dock är jag riktigt bra på att härma efter dialekter, något mamma brukar störa sig på då jag varit i Umeå.. Ofta det är någon skillnad? xD

Haha, enjoy! :)
Kram.

Kommentarer
Postat av: LoaAa

Det där e klockrent! :D Hahahah har sett det förut^^

2009-06-10 @ 13:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback