Heltrandomgöteborgskille!xD

Hejsan! :)
Kom på en helt random rolig grej som hände igår då jag var med fanny! xD
Ja då går vi där över stoora torget, helt plötslig kommer en kille upp till oss och säger:
Hej tjejer! Ursäkta men jag ville bara fråga, alltså jag tänkte göra ett mms till mina kompisar om hur bra jag är på att skaffa nya kompisar i skellefteå(ellernåt) Så då kommer jag och prata göteborska och ni ska som bara ignognera mig och gå iväg då jag frågar om ni vill spela flipper!
Vi: Ehhhhh, visst? :S 
Han: okej! så om ni bara går vidare där så...! 
(Vi går) (han kommer med mobilen i högsta hugg)
Nejmenhejsan tjejer! Hur äre med er då? 
Ehrmm..jo bra? (och så babblade han lite..)
Han: Men ni ska vi inte umgås lite kanske och spela lite flipper eller något?! 
Vi: Ehrm..... näe.......(går..............) xP
 

Hahaha asså jag fattar inte! xD Jag och Fanny blev lite i shocktillstånd och fattade som ingenting meen! xD 
Tror kanske inte att vi var de bästa skådespelarna heller, men vi såg nog väldigt förvirrade ut typ...xD
Random kuille alltså ;)

 


Hihi det var lite kul xD
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback