Jusste,jagvillhaensånockså<3.


Hejsan! :)
Jag skulle kunna berätta om min skoldag, men det finns som inte så mycket intressant att berätta ändå?! xD
Annat än att min relationsstatus har ändrats från "singel", till "i ett förhållande", även om det kanske var ett litet tag sen, men detta var något som de flesta av mina klasskompisar hade märkt och var tvungen att fråga en massa frågor om! xD :]<3


Jag är jätte godis sugen! :O Eller riktigt sugen på att äta något gott iaf :] Vet inte vad som är fel på mig? Men jag är väl bara helt enkelt fet i sinnet eller jag vet inte? >.<
Hoppas i alla fall på att mamma ska köpa något gott på affären! (A) Dock hur stor changsen är för det ska hända, är väl en helt annan sak? xD
Hoppet finns alltid kvar! :)<3


Nåja, nu ska jag göra våran första NK läxa! Jusste, vi har börjat med naturkunskap A :]
Förstår fortfarande inte varför naturare ska ha den som obliatorisk men, vi fick i alla fall en mer "naturare anpassad" bok tydligen, känns lite bättre! :)
Ha en bra kväll! :)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback