Fysik+Handboll=WIHO!:D

Hejsan! :)
Idag fick jag sluta tidigare, så satt kvar på skolan i en timme och började på mitt pluggande av fysiken! :D
Ska bli mer fysikpluggande senare då mamma ska på HB-möte, och jag ska följa för att det är träning efteråt! :D<3 Peppar träning litegrann just nu! :D

Sedan i morgon så slutar vi då 10.35, (och har sovmorgon innan), rååvärt!! ;D
Speciellt för oss naturare, eller i alla fall jag, som ska stanna kvar på skolan för att plugga en massa fysik, för att sedan klippa mig kl. 13!! :D Så peppa fysik, klippning, och sedan föhoppningsvis färgning! :D Måste bara kunna hinna få köpa färg någon gång också? :]
Får prata med mami om att kanske fara till affären efter frissan! :D

På engelskan, som vi då fick sluta tidigare ifrån för att våran lärare var sjuk, så fick vi en ny bok.. Jag peppar inte på att läsa den, och sen skriva en uppsats om den?! För det första kommer jag typ inte ens fatta halva, sen så är jag sämst på att skriva? xD Får be viktor om hjälp :] (A)
Men sen så hade jag ju redan innan tänkt börja läsa New Moon, på engelska alltså! Och nu måste jag läsa denna också? Hon har alltid så seriösa böcker också,, kan hon inte ha något avslappnande/ROLIGT ämne i stället om vi nu inte får läsa de böcker vi vill? Förlåt, men jag var peppad på att läsa New Moon :] (A)
Nee, Emelie inte gillar böcker som handlar om "verklighet",,, det är för... Verkligt?:P


But,, today when I got home, there was a...


Hehe, ídag har i alla fall den nya skolkatalogen kommit! Det är en... svamp på den?.. >.<
Haha, aja nu måste jag byta om och packa ned fysik grejerna, sen bär det av till möte/träning! :D
Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback