fysiknördarklubbennästa?

Hejsan! :)


Ungefär sådär ser jag tydligen ut när jag pluggar? xD
Tog denna bild eftersom att just nu är det mest bara fysikplugg som gäller för mig!
Så det var väl ungefär det jag hade säga, eftersom det är framför fysikboken jag kommer att spendera resten av min vakna tid idag?! xD

I morgon blir det att fixa ihop våran svenska grej, fysik, och sedan ska vi till Campus för att få en massa info om program där! :)
Lite mycket lust att hoppa över det och plugga fysik i stället, men det kan ju vara något mycket intressant som jag missar kanske?! xD
Så de får bli fysikplugg efter det :]

Kursprov på torsdag! Peppen...
(hade visst lite mer att säga....^^)
Aja, hade! :D
Kram:)

Kommentarer
Postat av: virre !

söt ! :]

2009-11-09 @ 22:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback