Gemigennydator?:]

Hejsan! :)
Idag fick vi veta att på torsdag så får vi sluta 10.35! :O Då har vi dessutom sovmorgon, alltså har vi bara en enda lektion den dagen! xD Fick liite lust att skolka, men har en massa fysik plugg och sen så ska jag ändå klippa mig kl.13, så jag tjänar mer på att fara till skolan än att stanna hemma! :D
Så gåre när man är naturare! ;) (A)


Dock är min dator hur seg som hellst! :O Vet inte vad som hänt, för ungefär en månad sen så funkade den hur bra som hellst?! Men nu laggar bara allting! >.< Vet inte om jag ska skylla på min internet uppkoppling eller på min dator, som för övrigt är lite överfull (A) Borde ta och rensa bort lite bilder och lite andra filer från den kanske! xD

Ikväll så hade det väl varit bra om jag börjat med fysiken lite? Men i stället så blir det nog det senaste avsnittet av HIMYM, sedan lite annan tv, och efter det blire att börja läsa New Moon! Då jag tänkte läsa ut den innan biopremiären den 20:e november! :D 
Haha, jag kommer bli så besviken att den inte är lika som boken, men man kan inte låta bli att se den ändå, eller hur? ;) Ska tvinga viktor att se den med mig också (A) :D


Hoppas att ni också får en mys kväll! :)
 

Kram :)

Kommentarer
Postat av: viktoR!

yay new moon, jag längtar.. :D btw prova rensa hårddisken, då borde den gå lite fortare ;)

2009-11-03 @ 22:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback