Litetrötter?(A)

Idag är jag verkligen inte piggast i världen, har suttit framför datorn sen 11 typ? xD
Vet inte riktigt alls vad jag har gjort, men känner mig lite trött på datorn nu.. :]
Visstja, jag har hittat ca. 8 sidor om lucia, på engelska! :D Vi fick nämligen en ny uppgift på engelskan, där vi fick välja mellan olika svenska grejer att berätta om.. Så det känns bra, fast har inte läst igenom det så jättenoga, men förhoppningsvis hinner jag få ihop 10 minuter innan veckans slut om Lucia då! :)




Senare ikväll blir det i alla fall mys med barnfilmer, det låter riktigt toppen tycker jag!
Men just nu ska jag nog gå ned och ta en chokladmaräng och njuta av den! :D<3
Ha en bra kväll!:)
Kram :)


Getoverit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback