Nattengårtungafjät..


Jag måste få påstå att jag faktikst är allmänt nöjd med ämnet Lucia på engelskan, man kan ju lixom prata hur mycket som hellst om det faktiskt? Bara att babbla på om den man fakta man tagit reda på, och sedan bara forstätta med den man redan har! :)
Dock så verkar det ha en tendens till att jag fastnar på varenda Lucia sång som kommer upp i mitt huvud, och sedan kommer de inte ur huvudet! xD




Sedan blir jag också hemst sugen på att fika,,, och nu blev jag påmind om vem jag gjorde dessa med förra året! :D<3 Det var jätte roligt! Någon som vill baka med mig i år? :)
Det positiva är att jag börjar komma in i en riktigt julstämmning nu i alla fall! :D


Dagens Checklista! ;

*Se onödigt på tv -CHECK!
*Sitta kvar i onödan vid datorn -CHECK!
*Inte tänka -CHECK!
*Gjort Hannibal arbetet helt klart -CHECK!
*Gjort klart all fakta till engelskan -Halvcheck? :/
*Läst ut engelskaboken -Snart check! :D
*Sett på film! :) -Inte check än..


Det var nog allt för idag! :D
Kram :)

Kommentarer
Postat av: F

sv. Jag kan ju iaf nästan umgås med dig då, haha!

2009-11-18 @ 17:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback