Nupepparvi!=)

Hejsan! :)
I morgon är det skola igen!
Vet inte riktigt peppad på skola igen, det känns ju som att jag knappt har haft lov?!:S
Jag har inte hunnit göra något alls! Knappt hunnit slappna av, knappt hunnit plugga, var inte på läger i 4 dar och hade jätte roligt! Nej, jag vet inte alls vad som hände med tiden?:S

Men, jag är otroligt peppad!
Peppad på...
.. Jag snart ska klippa mig! :)
..Det snart kommer en massa snö! :D<3 (förhoppningsvis?)
..Att det snart blir jul! ;D
..Att snö betyder också åka snowboard! :D<3
..Jul betyder lov!!!!!!:D:D
..Att shoppa! xD
..Att vara peppad helt enkelt faktiskt! :]




Så, nu tar vi och peppar mina vänner, vi klarar det här! :D<3
Även om dagen tyvärr inte har mer timmar, eller veckorna mer dagar! :/
Men vet ni vad? vi klarar det! :D
Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback