Piggastihelavärldenjaglovar:]

Hejsann!!!:::D
Just nu är jag såjhäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääärr (okej det där räcker nog inte ens) trött!
Sov ca. 4h inatt? sedan 3h och 20 min på det och sedan dans i 3h! peppen!!!
Nej, när Emelie kom till Canalen för att få tackos, var hon tom överallt! tom i huvudet, tom i magen, tom på energi, tom i kroppen? ont i kroppen i alla fall! Iiiinte mys :S

Men fysikprovet gick väl ändå ganska bra? Knappast något mvg här men :)
Dansen var väl trots allt ganska rolig, eller i alla fall när killar inte trampade på mina tår, och inte sedan när jag fick jätte ont i huvudet + ryggen, det är en nackdel att vara kort när man dansar kan man väl som säga?! xD
Nej, roligt att dansa! :) Bara liiiite jobbigt? >.<


Haha nej nu ska jag inte klaga en masssa här! xD
Som sagt är jag inte pigg, och enligt Johan hade jag feber, så ska nog gå och lägga mig nu så att jag är pigg till spökspåret i morgon! :D
Borde plugga kemi, men det får väl gå som det går! :] (A)
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback