WIHONOT.

Hejsan! :)
Dampar på att man inte kan skriva ordentligt eller göra smilysar som vanligt på denna dator eftersom att den har nagon j*kla konstig inställning!!! >.<
(men nu kopierar jag det från en annan sida, eftersom man tydligen inte kan ändra språkinställningarna! >.< )

I alla fall så glömde klantiga jag att skicka mitt historiaarbete till mig själv till skolan! >.<
Sedan fungerade tydligen inte skrivaren där nere, så det spelade tydligen ingen roll alls! xD Men störande iaf.. :P
GAAAAAAAAAAHHHHHHHH! Damp på språkinställningen alltsåå!!!!! xP 

Jag lyckades beta av hela min att göra lista igår iaf! Det kändes riktigt bra! :D
Men nu ger jag upp det här... >.<
Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback