Allahelgona/Haloween(=

Hejsan :)
Idag har jag och familjen varit på Byskemarknaden! :) Hittade väl inte så mycket förutom chips och karameller (A) Jag har en känsla av att jag kommer att bli riktigt fet snart eller något om jag fortsätter i den här takten! xD (A) Som tur är så fastnar inte så mycket på mig:]

Ikväll så ska min myspöjk komma:]<3 Så vi ska väl äta en massa gott och tydligen se på en massa läskiga filmer, huh! :S 
Men det blir nog bra :)


Jag är lite kluven just under denna helgen, speciellt nu när Allahellgona och Haloween sker exakt samma dag! Vilket det aldrig har gjort tidigare vad jag är medveten om? :S
I alla fall så är jag uppfostrad så att man verkligen inte går ut och spökar eller liknande på Allhelgona eftersom att det är då man ska tänka på de döda och, ja ni vet?
På Haloween kan man dock det! Dock har jag ändå aldrig gjort det, vet inte varför, men olika anledningar antar jag :]

Så vet som inte riktigt vad jag ska säga, utan ger er denna bild!:)



Så finns jag nu under er säng! :O ;) Och om ni vill att jag ska skrämmas, så skrämmer jag er tills ni ger mig godis, eller så finns jag om ni behöver en kram! :)

Ha en bra dag mina vänner!
Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback