Nanagladosv?:]<3

Hejsan! :D
Om vi hoppar över allt dåligt,,, eller det dåliga provet som vi fick tillbaka, som inte många fick sitt normala betyg på! Och annat som kändes lite halvkonstigt.. :]
Så var det faktiskt en härlig dag ändå! :D Bättre lär den då bli i alla fall!
För i kväll blir det att dra till Stiinaws lägenhet och ungås! :D
Hoppar nog till och med över träningen, för känner att jag vill ha en liten tid och prata av mig osv. med några av mina underbara vänner! :D<3

För övrigt så har det väl inte hänt så mycket? :]
Eller jooo det har hänt en massa! Men något som ni lär få veta eftersom :]
(ojoj, nu förstår jag varför vissa tycker att jag är kryptisk på min blogg! xD) (A)

Hihi just nu känns det som att jag är lite överallt! Vandrar lite hit och dit, men jag har fantastiskt roligt i alla fall! :D
Grabbe glad :]



Foto: Alexander Edström.

Haha, nu ska jag inte tjata om min gladhet allt för mycket! xD
Känns underbart med lov dock!<3
Även om den kommer försvinna *poff* och så är den borta!
Men det är väl ändå ganska okej, för det sägs väl att det går som fortast om man har roligt?! :D

Det snöar ute idag också! :D
Dock så försvinner snön så fort den landar på marken :(
Jag vill ha mycket mera snö nu!<3 Heldre snö och mysigt än regn och kallt! :(

Hihi, nu ska jag ta och äta! :D
Men ha en bra kväll allihopa! :)
Kram:)


Kommentarer
Postat av: nicke

fin bild :)

2009-10-24 @ 02:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback