kagomål,menheyjagärglad:)

Hejsan! :)
Just nu pluggar jag, mer eller mindre, kemi! :P men fick damp över att natriumhydroxid inte hade något salt så gav upp ungefär där... Men har pluggat lite engelska också!  Åhh vad jag älskar att plugga<3
Vi har på tre veckor, fem prov! Och jag tror att vi skulle få en inlämmningsuppgift på fysiken också.. +Grupparbetet på historian! Oja jag älskar att vara naturare ibland.... NÅT?! ..
Älskar också att jag får ont i huvudet även när jag använder mina läsglasögon.... :P
Vadå spänningshuvudverk eller något annat som påverkar? >.<



Kan inte någon rädda mig? :( <3
(A)


Förresten, har jag nämt att jag har fått lämpen nu?!?! :D Fick hem papperna för några dagar sen! Kändes faktiskt riktigt bra!^^ Duktig är jag? xD

Åhh, jag borde fortsätta plugga kemi nu! Men borde också plugga engelska, borde också läsa min bok, borde se film, borde också fixa till mitt rum, borde också fixa mina problem, borde också fixa alla världsproblem alltså... xP
Haha jag är så trött! xD Visstja, borde sova också!
För ska se film hela förmiddagen imårrn, på svenskan, skulle typ inte vara någon rolig film? Liiite jag kommer somna?.. Greaat!xD
Aja, får se vad det blir :]
Kram!

Kommentarer
Postat av: ViktoR

det är bra, tro att filmen vi ska se är ROLIG =DDD den är absolut inte vrickad på ngt sätt =DD

2009-10-06 @ 00:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback