Fintunderbartvackertsnyggt...?

Hejsan!
Idag har jag gjort så mycket, men ändå så lite...
Jag har sovit, sen har jag ätit en massa.. Pluggat, snart skrivit upp alla glosor, blev några stycken..:P


Yes, jag orkar inte skriva just nu, borde ha skrivit tidigare då jag var glad?
Men nu orkar jag inte.
Vad ska jag säga?
Hon hatar mig för att jag har gjort något som jag inte har gjort, och att jag förklarar hjälper tydligen inte heller.

-Sedan Johan, så har mitt huvud varit ett enda virrvarv av känslor, jag gillar den, eller den, eller den, eller den, eller den, eller den osv....
Känslor som folk gett mig, trygghet, ibland bara en blick, en kram, osv...
(Ja jag låter helt fuckad upp nu...) Men det är så det har varit..  (Ja jag är cp?!)
Men egentligen, nu när jag äntligen tagit tag i det, när jag tänkt efter, så har jag aldrig gillat personen på det sättet, för att det skulle inte funka, våra personligheter matchar inte osv..
 

Så jag straffas för mitt virrvarr... Yes,,, det känns.. Great?...
Det är i alla fall mindre virrvarr nu, och det känns bättre.
Mitt huvud är mindre kaka i alla fall.

Inlägget blev längre än jag tänkt mig...
Men ha det bra i alla fall mina vänner.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback