detäraldrigmindagnågondag?..

Hello! :)
I was going to write english because I kind of need to train my english.. But then I realized I suck at writing it, so I just take it like it comes tomorrow ;)
Does someone understand what I´m writing? xD Then congratulations to you! ;)
I´m looking forward for the morning at least :)
(eheh, I spiak wery goood ennglish.,.)

Hmm.... Jag har gjort min engelska läxa i alla fall! :D
Duktig jag är... (A)
Annars har jag inte gort så mycket, mest bara latat mig!;D var tänkt att jag skulle träna, men sen när jag kom hem så kunde jag knappt gå på mina ben (cyklade i motvind heeeela vägen hem...) och typ ont i ryggen också.. :/
Menmen, peppad på i morgon, även om jag inte riktigt vet hur kvällen blir av och allt? Lär bli mot stan hållet i alla fall tror jag? =) !
Sen så ska jag gå och lägga mig och sova till på måndag. Haha, vet inte,, men jag är så sjukt trött, men jag kan ändå inte sova mer!! Bara allmänt och helt wierd :S
Peppa på Pedagogisk ledarskap i morgon! :D
Kram!

Kommentarer
Postat av: viktor

I was going to write IN english...

Does ANYone understand what I´m writing? xD

..."so I just take it like it comes tomorrow" - That shit doesn't exist in the english language! ;)



Ja jag har mvg i engelska! Tror du mig fortfarande inte? :D

2009-09-10 @ 23:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback