Detfinnssåmycketattgörasålitetid..

Helloooo! :)
Today at the ledarkunskaps-lektion lekte vi mördarleken och maffia (eheh lite ont där men?xD)
Sedan såg vi lejonkungen! :D<3 Fast vi fick inte se hela.. :( Ganska roligt att se gamla filmer som man gillade när man var liten, man fattar som så mycket mer! Det är lite roligt!:)
Men! Hör och häpna, vi fick faktiskt en läxa på pedagogiska ledarskapen!:O Fast den är inte så jätte jobbig, men inget man kan göra fem minuter innan kanske i alla fall! xD

Igår så tror jag fotandet blev ganska bra ändå! :) Trots det inte så fina motivet.. (A)
Dock så får ni inte se något resultat än, eftersom att jag knappt sett det själv! xD Men det kommer väl! :)
Liite övervänt redan.... :]<3 Men har inte varit hemma idag så mycket så! xD

För efter skolan gick jag på stan och köpte en kofta och en halsduk, även en 4 nagellack till min lilla syster! :)
Eftersom hon fyller år idag! Grattis till dig Sandra! :D<3


(jul och allt men whatever :] )

Ikväll blire cu, så inte blir det så mycket mer sovande för mig inte! xD Dock ska jag nog ta med lite pengar så att jag kan leva lite på socker i alla fall! :]
Ingen sovmorgon i morgon heller utan 3GE (ledarutbildning) kl.10! Haha, great säger jag bara! :D

Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback