Liteblandat?

Hejsan!
Fick för inte så länge sen veta att Emelie M ligger på sjuhuset och har dropp och allt! Stackare :(<3
Hoppas verkligen att du kryar på dig gumman!<3
Sedan håller jag på att få en visdomstand tror jag, det gör jätte ont i tandköttet i alla fall! xD
Jätte jobbigt :(

Idag var det för övrigt strömavbrott hos mig! xD I hela tre timmar! Kunde typ inte göra ett skit! Från början tänkte jag,,, aja men jag har ju datan i alla fall,,, sen bara,,, vänta nu.... datan fungerar, men inte internet! xD
Haha,, hur som helst så har strömmen kommit tillbaka i alla fall:)<3
Tur det! För sandra skulle ha kalas idag, och det är riktigt jobbigt att vispa grädde för hand och allt! xD Som tur var hade mamma gjort tårtbottnarna innan strömmen försvann! ;)

Under tiden blåste jag och sandra upp några söta ballonger iaf! :)
  

Åh nej! Nu när jag laddade in bilderna så råkade "ploppen" för det hålet lossna! :O hahaha, så klantig jag är! xD Min stackars lilla mobil är så misshandlad.... :(<3
Syynd för den! ;)
Nej men jag gillar den faktiskt jätte mycket ju! :( Dock kan inte jag rå för att jag råkar tappa den litegranna sådär 27/7? (A)

Av någon anledning är jag också piggare idag, även om jag inte sov så jättebra inatt, men jag låg och vilade en hel del igår också så det kan kanske bero på det :]<3


Jag förstår inte varför du är sur. Jag vet inte vad jag har gjort. Du låter mig inte heller förklara. Men förlåt. För vad jag än gjort, så förlåt...
Du läser kanske inte men...


Ikväll vet jag inte vad som händer! Ska kanske se film eller något liknande? :)
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback