varförgickjagintedittidigare?

Hejsan!
Idag så har det väl inte hänt så mycket? Eller jag har mest varit jätte trött hela dagen, och mådde som halverst illa/ont i huvudet i mitten på dagen ungefär..
Men innan dess hade vi inte gjort så mycket, sett klart lejonkungen (som för övrigt är bäst ju!! hur kunde jag glömma bort att lejonkungen var så bra? :O) och sen svarat på en del frågor, haft långt hål och försökt att plugga, tills jag blev avbruten av killarna i våran klass som tyckte att jag skulle ta bort mina grejer och spela kort i stället!xD (eftersom att det ville ha mitt bord... ;) )
 
Annars har dagen i övrigt faktiskt varit helt okej, och vissa delar faktiskt jätte bra! :)
Drog till cu efter skolan och hjälpte till lite?
Sedan var det alpha! Det var jag, och Torbjörn! Det var HUR roligt som hellst! xD Först pratade vi om vad vi skulle prata om på alphan alla andra gånger, men sedan spelade vi ett jätte roligt spel! Eller jag och Torbjörn hade riktigt, riktigt roligt i alla fall! ;D Så där missade ni allt något,, syyynd!;)


För övrigt, jag mår bättre idag, helt klart<3 Har bestämt mig för en massa, en massa ska bli bättre och jag ska framförallt i alla fall sova bättre hoppas jag! :P
Tack för att du fanns där<3

Och ni andra som gav mig en kram idag<3


Foto: Alexander Edstöm

I morgon ska vi se film eller jag vet inte vad? året är tydligen 1809 i alla fall! På förmiddagen ( vilket tar bort NV2C:s sovmorgon vilket de inte alls tycker var någon bra idé! :O menmen.. )
Sedan blir det rönnskär! För att våran Kemi-lärare tycker att vi ska lära oss något av det? Aja, hur som hellst bättre än en till lektion av "fatta inget alls"-material. Seriöst, vi är naturare, och ingen fattar något.
Hur bra är det?

Aja, peppa på chill dag i alla fall! :D
Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback