happybirthdaytoyou<3

Hejsan!
Gick till skolan idag,, hade ont i huvudet osv, men det gick ganska bra ändå...
Vi fick tillbaka våra fysikprov, och jag fick vg!!!!!:O Hahah det trodde jag verkligen inte! :S
Men ledsen är jag minsann inte! :D



Sedan, när jag kom hem så skulle jag börja med denna fina presentinslagning..
Alltså jag förstår inte, jag har tittat hur många gånger som hellst när min kära mor (som är jätte duktig på att slå in persenter!) har slagit in presenter!! Men när jag själv ska slå in... Då blire inge bra! xD Allt ska alltid bli knöligt och tjorvit och så måste jag klippa på konstiga sätt och allt? xD....
Sedan brukar jag försöka att göra presenten bättre genom att utsmycka den fint... Men då brukar det inte gå så bra heller, eller så har vi inte ens så roliga grejer meen ^^

Hehe,,, slå in presenter är kanske inte min starka sida :] Men jag har blivit bättre än vad jag var i alla fall! ^^
Tog i alla fall en bild, (där det inte är knöligt då förstås) ;)!



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MAMMA! :D

STOOR KRAM!!<3


Kommentarer
Postat av: Elmer

Haha, sa ju att du inte skulle få IG ;)

2009-09-15 @ 18:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback