jagälskarattvarasjuk!eller?


Hejsan!
Bildvalet jag gjort, är ungefär som jag känner mig just nu! xD

Skrev inget igår direkt, men min kväll var mycket mer härligare än dagen då den bestod av,, en hemmakväll med familjen, glass med massor god chokladsås och en massa kort och skratt! :)


Mitt ONT i halsen övergick till en riktig förkylning....
Vilket jag inte alls tycker är underbart på något sätt alls.
Jag har faktsiskt heldre ont i halsen och tappar rösten, än att stå ut med att vara tät i näsan osvosv..... !
Vad som inte heller gör det bättre är det faktum att jag har jäääätte ont i magen och minst lika ont i huvudet...
Så att ta alvedon tar inte bort båda smärtorna (vilket jag tycker att de borde göra ?!? ;) )
Detta tycker jag också är underbart?! xD

Hehe,,, sen så har jag feber också.... Typ en sådär 37-38? Tills jag insåg att jag "knarkar" alvedon... (vilket "tar ned febern lite..) Så en 39 graders feber ca. då kanske? :P
Great!
Mår som sagt allmänt fysiskt dåligt.... Funderar allvarligt på att stanna hemma från skolan i morgon.. Även om jag alltid säger att när man går natur så är man inte sjuk, då härdar man.
Men idag känner jag mig inte så härdande....




Jag mår dock faktiskt inte dåligt för övrigt... Nej, det känns faktistk fantastiskt! :D
Känns som att jag äntligen bara kan släppa allt, och bara kan få vara den just jag är.
Just det,, hon,, alltid glada, positiva, problemlösaren, "ta tag i" människan.
Mig själv.


Nu verkar det vankas för mera kort och mera glass med massa chokladsås där nere!
Inte tusan sitter jag här och gör inget!:)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback