Justnuvilljagbarasova.

Hej!
Min kväll igår slutade med inte lung hemma-kväll då jag skulle lägga mig och läsa tidigt för att sova ut! Nej i stället blev det hockey och en massa annat! xD Men de där små är riktigt soeta iaf:]<3



På matten vet jag inte riktigt vad som hände,, men jag typ brann, och skakade och kunde knappt andas.... Kändes kanske inte så bra.
Och jag har en stark aning om hur (det jag tror var) anledningen till detta kommer att sluta,, så jag orkar inte...


Har sovit extremt dåligt inatt, inte bara för att det blev sent igår, men får väl gå och lägga mig tidigt idag i stället!
:)
Så sjukt, jag mådde hur bra som hellst, men så började jag tänka för mycket igen?..
Jag ska sluta tänka.. :/
!!!!!

Aja, nu ska jag sluta? Allt går dåligt idag.
Hoppas ni har en bättre dag.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback