Söndagärenspännandedag?


(I löööv this picture! :O)

Hejsan!
Söndag... Jag ogillar söndag! Mest eftersom att det är dagen innan måndag, och då måste man gå till skolan igen.. Inte så att jag inte gillar skolan, men det är som bara jobbigt att gå till den ibland... För det är tio gånger roligare att bara vara ledig hela tiden! xD


Idag är det detta som händer;

*Plugg! Fysik och matte... yaaay!
*Träna!! :D
* Läsa !

-Förhoppningsvis så kanske jag hinner med en film eller liknande också! Har velat se en film hur länge som hellst nu!:) (men först måste jag göra allt annat!

Nu är det frukost på g! :D
(och fråga inte varför jag är uppe så tidigt... xD!)

Jag finns på mobilen om ni vill något! :)
Ha en bra dag!:)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback