minaexperimentärliteintressanta...

Jag gör om detta inlägg... För jag insåg att jag praktiskt taget förstorade upp det jag egentligen inte alls ville "dampa" på från början.
Jag är trött,, jag är irriterad, jag är ledsen, jag pallar inte.
Jag får aldrig veta något, vänner dissar mig, och jag känner mig praktiskt taget som ett enda stort frågetecken hela tiden. Och jag orkar bara verkligen inte alls!
Vad gör jag för fel? är jag dålig? är jag för på?
Förklara för mig då. För jag orkar verkligen inte med detta just nu.





Annars har jag inte så mycket att säga...
Förutom att xylometazilinhydroklorid låter som en riktigt läskig grej! xD
Haha, det är nässprey! xD<3



...Och
MEN MIMMI DÅ! :D<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback