Dutroddeduskulleslippa?;)


<3


Favoritcafé:
 TUVAN!! Finns ju bara en som säljer tosca :]<3

Favorittidning: Kalle Anka?;D

Favoritplagg i garderoben just nu:  Blommiga linnet/tunikan, SOMMAR!<3

Byter gärna garderob med: Någon som har samma smak och hur mycket kläder som helst?! :D

Vanligaste färgen på mina kläder: Svart/vitt ?

Sminktips till allmänheten: Mascara så överlever du dagen? :) (eller inget? =))

Mitt rum kan beskrivas som: rött, otillfixat men ingen annans!:D<3

Mig själv med tre ord: konstii, liten och glad?=)

Jag ville bli när jag var liten: vetrinär :]

Nu vill jag bli: Lycklig? :D

Humör just nu: Glad, LÄTTAD.

Är det nåt du absolut inte äter: Saker som har med äckliga rester från konstiga djurdelar som ingen annan vill äta egentligen? :S Och surströmming!

Hur många kuddar sover du med: Två :)

Morgon- eller nattmänniska: Mer kvälls-människa...

Sparare eller slösare: Mer slösa än spara (A)

Bästa film: Jag tror jag håller fast vid; SNOWBUDDIES!:D<3

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Min spådom sa 10, men vi får väl se.... ;)

Bio eller promenad: Beror på. Gillar båda vid rätt tillfälle osv. :)

Är du kittlig: På rätt ställe (A)

Största svaghet: Mina vänner tror jag.

Det här är jag bra på: Se människor på andra sätt.

Chips, morötter eller godis? Chips ^^

Stökigt eller välstädat? (ditt rum): Någon har flyttat alla papper från golvet nu, så renare? :)

Kaffe, te eller inget? Cola! :D annars inget :P

Har du en besatthet? Typ av att veta onödiga saker som jag inte vet? (A)

Kommentarer
Postat av: Gurkis

nämen :P ny bild? ;)

2009-09-09 @ 22:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback