HeysorryI´mstupid.

Hej! ;D
Alltså ibland kan jag sitta framför datorn i all evighet, men ibland så sitter jag här och förstår som inte alls var jag gör dessa dagar?! xD

Nåja, idag hade vi lång sovmorgon! :D Detta var bra för lilla jätte uttmattade/jagvetintevad jag.. :) Dock är jag fortfarande trött av någon anledning... Jag förstår som inte :P

Det är träff för ledare steg 3 idag i alla fall,, jag peppar på det helt enkelt! :D



För övrigt fick jag ett jätte konstigt sms i går, men allt är fixat och så,, eller i alla fall allt som jag kan göra från min sida.
Det fick mig i alla fall att tänka på något annat, som jag vill be om ursäkt om.
Den senaste veckan och lite mer dagar så har jag som bara varit borta känner jag. Inte så att jag har haft mycket att tänka på, nej snarare att jag har tänkt för lite på allting, och så fort jag har börjat och försöka tänka på något, så har jag som bara blivit förvirrad och inte fattat något alls. (och resultatet av det ska vi inte prata om..)
Jag förstår inte vad människor vill, vad de inte vill, vad jag vill, varför, hur och vad som händer egentligen.
Därför har jag också varit dryg, inte så social, undvikit att säga hej ibland när jag sett någon kanske. Det syns även på min blogg ibland tycker jag.
Jag vet inte vad som hände med glada Grabbe, men jag försöker hitta henne igen.
Men problemet är bara att jag inte vet vad som är fel, jag är peppad på allt! :D Men jag hittar som ändå bara inte det där sista, det som ger orken.

Så jag är ledsen, men jag försöker.
Men ibland förstår jag som verkligen ingenting. Och jag hatar det.

 

Åhh,, nu kom mamma med den utökade versionen av Om jag kunde drömma! Jag blev typ överlycklig!^^
Liiite nördig är jag:]<3

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback