Heyythere:)

Hejsan! :D
Gissade när jag slutade idag då?! ;D 10! ;) Älska alla treor som är i fjällen och tog med sig halva läarakåren typ! ^^ Fast nästa år är det vi som åker! xD
Ursh, har inte insett att jag har gått tvåan än! :S

Har inte haft tid att skriva så mycket de två senaste dagarna, detta för att jag i måndags var på stan länge för att jag skulle till tandläkaren sent! ;P Efter det så inpuls-färgade jag mitt hår lite mer eller mindre! ^^ Det blev rött! :O Och jag köpte slingat, fast slingorna syns väl kanske inte jätte bra, men blev som ändå nöjd :)

Hihi sedan hade vi lite roligt med hennes cam men ;) Vissa behåller jag nog för mig sälv^^ Annars finns de nog på bdb ;D

 


Sedan igår så cyklade jag som tusan snabbt till stan för att hinna till körskolan i tid! xD För att maten var seg.. .:P Men jag hann! :D Enda dåliga saken var att jag tappade mitt lås, och det kändes ju inge bra alls.... :(
Menmen, körskole grejset gick bra! :D Så snart får jag börja köra bil!^^ Bara för att jag är segast i hela världen? xD (A)

Skolan under tiden har väl gått bra :) vi har haft sovmorgon varenda dag, förutom idag :] Men det räknas som inte ;)

Idag börjar handbollen om, och det känns superbra! :D

Sedan börjar Cu på fredag med tacos-kväll! :D
Råå peppad :D


Aja, nu ska jag plugga den hemska fysiken.. ;P
Kram! :)

Kommentarer
Postat av: nicke ^^

OMG du kom hem innan jag vakna xD hehe

2009-09-02 @ 13:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback