bradåligdagtyp?:]

Hejsan!
Idag blev det tydligen ingen 2000m -spring! Detta för att när (ganska exakt) lektionen började, så öppnade sig himlen och det började spöregna! xD
Mycket passande, ungefär lika passande som palten som var till lunchen också! Det var nog en hel klass, nämligen NV2C som faktiskt inte klagade alls över något regn! :D<3

Annars har det inte hänt så mycket idag tror jag:)
Det blir ingen träning idag heller, av olika anledningar och jag orkar som helt enkelt inte förklara alla..
Utan jag peppar på handboll nästa vecka, för jag är trots allt peppad! :) Bara en massa som kommer ivägen hela tiden osv.osv.,
Men nu måste jag ju träna upp min kondition på två veckor! Så det blir ju träning för mig 24/7 från och med i morgon då! ;D Loving it?<3



Dock så vill jag ha sommarlov igen. Mest för att jag har varit riktigt opeppad idag. Vet inte varför. Men enda sedan jag kom hem, så börjar det kännas bättre och bättre i alla fall :)

Det känns som att alla mina problem har löst sig nu ändå, om även ett inte helt, men det känns som ändå hur bra som hellst! :D
Känner att jag måste säga, tack Johan, och tack Alexander,, du gjorde mig verkligen jätteglad i går när du sa allt det där osv! :) Gillar mina vänner,, de är underbara allihopa, om än på sitt eget lilla sätt :)<3
 

Saknar denna dag,, eller rättare sagt denna person! :)
Alltså,, inte mobilen, utan ägaren av mobilen så klart;)<3

Nu blir det något annat!^^
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback