nuärdetpågångigen!:D

Hey dudes!


(old pic, by; Tím_Lu..)

Igår hade jag en helt fantastisk kväll! :D Det började då med en del hackande av grönsaker osv, sedan blev det god tacos och många pratade och skrattade! :)
Efter några skratt och massa prat senare så drog vi igång med lekar! Började med Psykbryt! (eller psykologen, vad du nu vill kalla det.) Med prästen Martin och Linus (tror jag han hette?) som psykolog! Haha, de var ganska dåliga, men de listade ut vårat system eftersom! Men det tog ett tag! xD

Sedan fortsatte det med en massa annat, jag lärde mig bland annat en konstig,,, erhm, jag vet inte vad jag ska kalla det? xD Men det var roligt i alla fall! Och alla människor som var där var härliga och jag blev som bara överväldigad! 

Hade som sagt en fantastisk kväll, där jag lärt känna nya, träffat gamla osvosv.!
Har jag någonsin sagt att jag verkligen gillar det här stället?! :)
Har saknat det under sommmaren!!
Hoppas ni andra hade en trevlig kväll också! :)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback