Grabbeärganskatrött:]

Kvällen började då hos Didrik!:D Där såg vi G-force, (ehehe...) den var som ändå bra, men den spårade liiiiite ibland! xD Men hamstrarna (marsvinen!) är ju bara hur söta som hellst så jag kan ju självklart inte alls säga något dåligt om filmen!^^

Såhär är det; Om filmen har en söt grej (djur/människa/osv..) så då är filmen bra! :D
Detta är en stor anledning till varför jag inte gillar skräckfilmer, och tycker att deckare är sådär...
;)
Men tycker ni borde se den i alla fall, den är som småsöt och smårolig! :D
Jag menar, kolla bara på sötnosarna! ;



Hihi :]
Senare gick vi till canalen och där tillbringade jag resten av min kväll! :D
Lekte maffia och spelade Twister bland annat ! :)

Så eftermiddagen/kvällen var helt klart mycket bättre än morgonen/eftermiddagen! :)


I morgon blir det PLUGG, PLUGG och sa jag PLUGG?!!!!!!!
I alla fall fysiken,,, har redan "paxat" Elmer som ska hjälpa mig! Så hoppas verkligen att han kan göra det! :] Annars kommer jag vara körd på tisdag... :P :(  

Aja, ska börja mitt nördande läsande nu ;)
Kram!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback