vadärdetsomhändermedmig....

Hejsan..

Är typ ledsen nu :( För jag är verklige JÄÄÄTTE TRÖTT, har ont i huvudet, mår inge bra osv osv....
Orkar inte... För det var ju första handbollsträningen idag! :( Så nu är Grabbe inte glad :/
För kan inte träna på fredag heller eftersom att det är ju tackos på cu och jag lovat hj att jobba... Inte så att jag inte vill jobba, det vill jag ju! :D Men som bara jobbigt att jag inte får träna handboll när jag var så peppad.. :(
Men peppar på onsdag då! :)
Dock opeppad på att jag som sagt mår så dåligt som jag mår. När man går natur,, då är man inte sjuk så länge man inte kan röra på sig,, ungefär... Beroende på dag dock. Kan inte missa imårrn, för då kommer fysiken gå åt tjootaheiti! :(
Jaag vill sova!
Fast om jag skulle sova nu så skulle jag väl vakna typ tre på morgonen :(
Aja, ska se på en film eller något kanske :)
Kram....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback