"Duvetvilketacorddualltidtapparbortdigpå"!:O

Nu har jag cyklat klart! Trodde att ett baspass inte skulle vara så farligt, men tydligen så var det faktiskt var extremt jobbigt! xD Men bra för konditionen är det i alla fall ! :D
Nu ska jag försöka plugga lite samhälls, eftersom att jag inte pluggat något sådant idag? xD

Hehe, försöker lära min lillasyster att spela lite gitarr,, eller jag kan i alla fall en massa acord, men ingen låt att sätta ihop dem till + att hennes gitarr är väldigt ostämd, så det låter inte bra! xD

Påminner mig om när Tim försökte lära mig spela,, haha, jag kan se mig framför mig när han höjer på ögonbrynet när jag åter igen tappat bort mig på samma ställe då vi gått igenom samma låt efter hundronde gången typ ? xD
Lärde mig nästan en låt i alla fall, och bamse !
Fast det har jag ju glömt nu då men... (A)

Mördarmaskinen till höger om mig ! :O
Aja, ska försöka plugga nu? Kanske..
NÅT. >.<


Kommentarer
Postat av: Tim-Lu

Hahaha har du glömt bort låtarna, får man glömma bort saker jag lär ut? ;O

2010-02-09 @ 19:53:37
Postat av: Grabbe!

NEJ!:O klart man inte får glömma bort saker Tim lär ut!!:O:O

Men jag bara råkaa? (A) :]

2010-02-11 @ 18:22:52
URL: http://lilltjoosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback