Whycan`tpeoplegetwhattheywant?whysettlewithwhatyouget.

Hejsan!:)

Idag äre inte bara dejt med kemi boken!:) har även haft dejt med matten, och håller på med engelskan nu:)
Dagen ska i alla fall firas lite med tårta till efterrätt, det gillas!<3





Haha,, Alexander ringde nyss,, och ja, han är väl som han är.. :D
Men i alla fall, så i slutet av samtalet säger han;
Altså, det är ganska roligt att du alltid börjar en mening med ett utdraget ord?!
Jag; nääääe?

-Smart tjej! xD


Nä,, nu borde jag kanske ta tag i pluggandet igen..:P
Hoppas ni får en bra alla härtans dag!:)
Kram:)

Kommentarer
Postat av: Alexander

Jag är som jag är, ja. :)

2010-02-14 @ 17:56:19
URL: http://grubbelmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback