Youareeverywhere.

Blev inget bloggande igår, eftersom det hände ganska mycket igår måste jag få påstå !
Om vi bortser från morgonen så var jag hemma ungefär en halvtimme, om knappt det! På den tiden hann jag slänga i mig mat, och så snabbt som möjligt fixa lite smågrejor! Tror aldrig jag varit hemma så kort tid? xD

Men innan dess var det ju skola,, jag gymade på friskvårds, då jag först träffade Jennifer, och sedan HG! :O (min "gamla" tränare) Henne var det länge sen man träffade! :)
Efter friskvårds blev det stan, för att sedan springa upp till lassa, bli hemskjutsad, äta osv, och sedan blev det jobbet !



På Cu hände det inte så mycket, vi var som högst 15 pers, så inte så hektiskt :) Vi satt mest och spelade Alias, och hade faktiskt ganska trevligt! Sofia gjorde mig dock peppad på körkortsteori (utan att ha sagt något..xD)
Men ja, jag borde kanske börja kolla upp lite grejor.. (A)


Nu ska jag nog städa!
Eftersom att ena halvan av rummet ser ut som en sophög,, eller rättare sagt mer en klädhög med lite annat grejs i också ? Och andra halvan ser ut som att jag är världens nörd! (Vilket kanske är sant då..)
Så here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback