Desvartamolnen..

Inatt drömde jag en jättekonstig dröm :S Jag drömde att det var sommar,, och att det spöregnade ute. Jag fick dock ingen skjuts hem för att mamma var irriterad eller något, så då var jag tvungen att cykla hem i regnet!
Jag hade tidigare bara sett att det regnade när jag tittade ut.. Men när jag kom ut så såg jag kolsvarta moln, (nu snackar vi inte om så som man brukar säga "åh kolla de kolsvarta molnen!" och så är molnen egentligen mörkgråa, utan nej, molnen var verkligen kolsvarta! :S) och blixtrade och hade sig en massa..

Dock så vaknade jag då för att jag fick ett sms men.. :S Det var liite läskigt ! Har försökt hitta vad min dröm egentligen betyder,, men hittar ingenting, någon som har någon aning ? (=




Idag har jag gymat på friskvårds! Känner mig ganska duktig då jag till och med hittade ett till gym + en konditionsavdelning! xO Tränade tyo 70% kondition 20%mage och 10% allt annat, så känner mig helt nöjd! Fast träningsverken kommer nog till mig snart... :S

För övrigt har jag gjort engelskan, och borde göra svenskan och fysiken, men får se om det blir film eller läsa ist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback