dutyckerdet..

Hejsan!
Ganska nyss kommit hem från Canalen, det var riktigt skoj!=)
Under dagen/kvällen/natten/morgonen har jag iaf gjort dessa saker;

- haft ledarutbildningsfasen..
- skärt mig två gånger på samma grej! (ett rivjärn och nej jag är inte emo >.< )
- varit på nobelmiddag!;)

- har varit tvungen att börja varje mening med; "Visserligen är jag en idiot men.." under hela varmrätten!
- fått handen "sönderklämd" av HJ då vi lekte lite lekar xD
- flummat^^
- sett 2,5 filmer
- inte fattat ett bajs av iaf halva transformers 2? xD
- sovit 3 timmar
- haft ett överseriöst (läs;trött) möte! :)

Det var bara lite av vad som hände!
Nu ska jag börja läsa klart boken eller något liknande.. :P
Peppa skola imårrn! NÅT.
PEACE!
(nej detta är ingen ny grej jag bara hade lust..:P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback