Minplånbokbrannlite:]

Idag sved det lite väl mycket att kliva upp kl. 6.30 , men efter miljö-lektionen så kändes det ändå ganska värt faktiskt! :)
Även om jag verkligen, inte på något sätt har varit något pigg alls!! :S

Sedan efter skolan kollade jag efter stora pennfack,, hittade några,, men de var som bara barnsliga... Ska det vara så svårt att hitta ett stort pennfack som inte är barnsligt i Skellefteå?!?! :(
Tydligen inte,, i stället hittade jag i alla fall tre riktigt fina pennor i alla fall! :D

Sedan gick jag till friskvårds,, och brände upp plånboken!! Typ så kändes det i alla fall... xD
Köpte ett guldkort, och det var DYRT, men det känns faktiskt väldigt värt det!! :)
Och helt plötsligt blev jag faktiskt otroligt peppad på att träna! :)
-Ett nyårslöfte uppfyllt!^^
Ett nyårslöfte brutet, ett uppfyllt, bara några kvar då! :]


Foto: Jennifer Lövström.

THA POSE!
-and you know it!

Ikväll,, har jag inte tagit hem matten, så inga läxor för mig! :)
Det firar vi med se på tv (A)<3
Kram:)


Kommentarer
Postat av: JENNIFER

ahhah snyggposen;)

2010-01-15 @ 19:21:26
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback