jagtrorjagbehöversova(A)

Idag har vi haft kemi och fysiklabb, wiho! xP Nej okej, det var faktiskt roligt att få sluta en halvtimme tidigare! ;D
Efter det har jag försökt hitta en tomte,, mitt sökande har inte varit så effektivt kanske, men i morgon hoppas jag att jag lyckas! xD
Är dock riktigt glad över att jag förhoppningsvis får tag på den kalender som jag faktiskt ville ha! :] <3

I morgon har jag egentligen sovmorgon, men denna tänker jag dock inte utnyttja! (A) I stället blir det gym på friskvårds som gäller, känner mig riktigt peppad! :D:D

Inte varmt ute idag.. Kanske inte -30, men inte -1 heller! xD Klagar bara över kylan, inte snön! <3


Foto:Jennifer Lövström.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback