Ochminmobilgömdesignågonstans!

Har varit lite smått trött idag, sedan åkte jag och gymade på friskvårds. Det var faktiskt jätte härligt att träna, även om jag kanske tränade liiite för hårt (A) Men då blev jag i alla fall pigg! :D
Dock,, nu när jag suttit framför datorn ett tag.. Så kände jag bara hur sjukt trött jag blev! Haha,, mina ögon faller typ ihop? xD 
Märkte just att jag tydligen inte stoppat in kontakten till min dator-laddare så batteriet kommer att dö om en halvtimme typ,, men kommer jag orka att resa mig upp och stoppa in kontakten? Nej.

Mamma hade gjort mig lite smått peppad på Piteå och shopping imårrn,, men det blev tydligen inte av,, kanske var bra trots allt, jag borde ju spara! (A) Och dessutom har jag ett kilo plugg !!



Foto:Jennifer Lövström.

För övrigt är det inte varmt ute idag! :S

Ikväll blir det nog filmkväll med familjen, något mer ansträngande blir det då verkligen inte! :O Knappt jag orkar gå ned och hämta min polly påse? Då äre dåligt.. xD

KRAM! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback