Meeee don´t orka svenska?


okej,, svenskan efter detta?:D "råkade" ta en lista från Mirjam..:]


När du duschar, sätter du på vattnet innan eller då när du står i duschen?
i duschen,, men håller den långt ifrån mig!;)

Har du nån gång borstat tänderna i duschen?
Haha, skulle typ få tvål i munnen då eller något? xD

Hur gammal ser du ut att vara?
Det beror nog på vem du frågar!;)

Vilken låt sjöng du senast?
Någon låt som var på Joe Laberos show,, kommer inte ihåg vilken det var? xD

Vem pussade du senart?

Johan!:]

Vad har du för planer i veckan?
Skolavslutning FTW!!!!!!!!!!!! (lite plugg innan,, men vem bryr sig?:D)

Blundar du när du kysser någon?
haha ja.. =) brukar typ öppna ögonen ibland för att kolla om den andra blundar!^^

Vem fick du senast sms av och vad stod det?
orkar inte kolla? men från johan:D<3

Har du någonsin kallat någon för slampa?

Nej verkligen inte?:s

Har du blivit kallad för slampa?
Nej..

Har du nån gång ätit upp alla popcorn?
Brukar alltid dela med någon,, så lite svårt;)

Hur många tror du kommer gå på din begravning?
1 miljon, lätt :P

Hur många av dem skulle komma bara för att vara säker på att du är död?
hahah asså va?? ingen hoppas jag??:(

Har du mest fiender eller mest kompisar?

Kompisar!! =)

Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
Ja! fast det var inte så anonymt för den visste vem det var ifrån ändå men;)


Kan du fixa din egen bil?
Har inte ens läst den biten i körkortsboken;D kan starta bilen,, och stanna! räcker inte det?

Är du smartare än dina vänner?
Hahah nej verkligen inte=) men inte osmartast alltid iaf;)

Har du någonsin stulit något av dina vänner?
Nepp !

Har du suttit i fängelse?

Nej

Gillar du lukten av öl?
Ja, blä:P Men inte lika äckligt som whiskey:S

Skulle du dödat en hund för £1000?
ALDRIG I HELA MITT LIV,,, GE MIG HUR MKT PENGAR DU VILL! dom är för fina:(:(

Har du varit deprimerad nån gång?

Depends, men skulle ändå säga, jo lite?

Bor du med dina föräldrar?
Med min mamma;)

Har du planer för framtiden?
Sabbatsår, komma på vad jag vill plugga och göra med mitt liv!:D


Två saker som skrämmer dig:
Jag måste nog säga döden, och att den ska hända alla..


Två av dina nödvändigheter:
Mobilen och kramar,, JAG MENARE!

Två saker du har på dig just nu:
1. Min överglada-smily-tröja;D
2. Min otroligt sköna kofta!:)

Två av dina favorithobbys:
Handboll,,, och läsa böcker... Även om det inte är något jag gjort på ett tag?!..

Två saker du vill ha:
Sommarlov och komma lite närmare körkort!

Två platser du vill åka på semester:

AUSTRALIEN!!!!!!!!!!!!! sen kanske Paris/London/USA/medelhavet? jag vill överallt:]


Två saker du vill göra innan du dör:

Dyka i korallrev och hoppa bungyjump!! (i australien ofc;))


Två saker du tänker på just nu:
1. Jag borde göra svenskan?
2. Jag är hungrig och trött:D

Två affärer du shoppar i:

H&M och Gina kanske?:P shoppar lite överallt..

Två favorit-husdjur:
1. Molly!
2. Tussie =) (katten)

Två orsaker till varför du svarar på denna undersökning:
1. Jag är bra på dåliga ursäkter

2. har "inget" bättre för mig.

Vilken färg bär du mest:

Svart tror jag? fast inte bara svart men :P

Senaste favoritfärg:

Rööd

Senaste låt du hörde på radion:
Manboy?


Vad blir det för middag i natt?
Jag brukar faktiskt inte äta middag på natten...

Är du lycklig nu?
Just nu i denna sekund, inte riktigt,, men ja!=)

Vem ringde du senast?
Emelie Marklund :)

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
två, ;)

Hur är vädret?
Det regnade nyss,, men nu är det tydligen lite sol?

Saknar du någon just nu?

Ja! =)

Ett ord som beskriver dig:
Tillbakadragen?

Favoritskor:
(fejk)Converse =)

Äger du stora solglasögon?
Haha, Jaa! xD

 

Vad vill du helst göra just nu?
Ja inte svenskan i alla fall!!


Vad borde du göra just nu?
Det jag helst inte vill göra?


Senaste textmeddelande du skickade:

Jaa?(L)


Vem kramade du idag?

Johan, Johan,, och Johan!:D<3

Nämn en sak du gör varje dag:
Smsar?;) Vaknar,, somnar.. :D

Hur mycket pengar har du just nu?
För mycket alltså:P

När såg du din pappa senast?
Lite mer än en månad sen kanske?

Har du ont någonstans just nu?
Jo,,, i mitt ena knä och i min rygg:P


Kommentarer
Postat av: Alexander

Du måste inse, att nu är det sommar, inte vinter Grabbe! Byt bloggutseende. :)

2010-06-06 @ 00:39:38
URL: http://grubbelmonster.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aldrig fel med popcorn. =)

2010-06-07 @ 15:40:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback