I´ll miss you, I´ll miss you, tonight.

Hejsan!:)
Min lillebror fyller år idag,, hans besvikense och mammas "skadeglädje" var väl den finaste synen idag! ^^ Fast i slutändan blev han nog glad ändå :)

Idag hade jag 4 timmars hål, det var underbart?<3 Så det blev att plugga och lite annat under tiden,, vi hade ju prov i nk efter hålet, så lite passande var det i alla fall :)
Efter skola, träning, köpa present, gå till mammas jobb, åka och köpa pizza, och efter en stund sitter jag här och har ätit tårta också?x) MUMS!




Tycker det var lite jobbigt då jag somnade igår mitt i sista reklamen i Mentalist,, så nu har jag ingen aning om vem mördaren var! :O Så om någon kunde berätta det för mig skulle det vara jätte snällt?^^


Aja, imårrn slutar jag typ tolv, och har en massa att göra, så peppar på det! :D
Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback