Särklotet är nära :)

Hej!:)
Slutade tjugo i tolv idag!:) Sedan bar det av till gymmet och gick sedan på stan med johan :)
Blev våfflor till middag också, på våffeldagen! Vilket borde vara helt okej? ;)

Tycker dock det är jobbigt att man måste få nya tänder,, eller snarare att det måste få göra så ont! Kan typ inte tugga ordentligt för jag är så uppsvullen..x)



I dag är det fem skoldagar kvar till lov!! Längtar jätte mycket! :D Inte bara ledigheten, utan dessutom ska några dagar spenderas i huvudstaden, och sedan i slutet av lovet fyller jag år!:D INTE DÅLIGT!
Dock är det inte lov än, villket betyder plugg, så nu ska jag gå och be google translate göra min läxa, hoppas ni får en trevlig kväll! :)
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback