something special.

Miljöprov idag, nk prov på onsdag, MUMS, påminner mig om att anledningen jag satte mig vid datorn vid typ halv sju var att jag skulle fixa en miljönyhet och googla allt jag inte fattade inför provet i nk. Har jag gjort det än? Nej.
Så borde börja nu, i alla fall så önskar jag mig en sådan som bilden ovan visar också mamma, så att du vet.. ;)
(jag har seriöst ingen aning vad jag önskar mig i 18-års present?)
Vad borde man önska sig på sin 18-års dag? pengar till körkort? hur speciellt är det liksom...
Men när jag tänker efter,,, vad är speciellt egentligen?:S

Kommentarer
Postat av: mamsen

En panda är ju rätt speciell : )

2010-03-23 @ 08:10:45
Postat av: Grabbe=)

Haha jaaa jusste!=)

2010-03-23 @ 15:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback