Catfight.

Hejsan!
Idag så har jag och Johan farit och handlat, bokade även tid för tvätt på lördag:) 
Sedan dess har jag varit ensam som vanligt^^ Gjorde plättar till middag och det blev som vanligt väldigt gott!

Fick min sladd idag också. OCH DEN FUNKAR INTE. Told you so. Inte så glad direkt nej, så måste försöka fixa det på något sätt. Så måste väl säkert vänta ännu längre tid på att min dator ska fungera igen. 

Något som hände idag som dock var roligt, var efter middagen. Började plötsligt höra någon bebis som gnällde, fast sen insåg jag att det var ett väldigt konstigt bebis-gnäll. Så när jag tittade ut såg jag att det var två katter som satt och bråkade i fönstret i trapphuset! Så det var catfight i trapphuset!;) Ganska roligt faktiskt!

Mamma ringde idag också, var väldigt trevligt att prata med henne då det var ett tag sedan ändå, inte så länge sedan dock. Saknar henne, och Tiara, och självklart resten av familjen också.. :) Speciellt nu när jag är ensam hela tiiden, hoppas verkligen att jag får ett jobb snart så att jag kan ha något att göra på dagarna, sedan kommer Johan börja komma hem på kvällarna också så att jag inte behöver vara ensam lika ofta!:)

I morgon ska jag alltså bland annat ringa försäkringsbolaget om datorn och även gå till arbetsförmedligen! Säkert lite mer ärenden också:) Ska fortsätta att se serier nu. 
Puss.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV: jo jag har hört många som säger det men än så länge har jag bara upplevt det som positivt, det är klart att det tar ett tag innan man kan säga bu eller bä. Men jag förstår verkligen vad du menar! Hur går det förresten för dej med flytten, ny stad osv? :) Trivs ni bra? :)

2011-09-06 @ 19:58:28
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback