Shocking news:

Har, HÖR OCH HÄPNA!, städat en hel del idag:D
Dammtorkat, sopat, vaskat osv..  Sen luktade det jättemycket citron så vädrade lite för att det skulle lukta lite mindre.. Kanske använde lite för mycket medel, ingen aning:) Nu är det i alla fall rent och fint, är rätt så nöjd!:) 
Hittar dessutom alla saker nu utan att de ligger huller om buller, sedan hur länge det förblir så vet jag inte, men kan ju försöka hålla det någorlunda fint ett tag! Dock är jag nöjd så länge jag hittar sakerna:)

Ska laga korv och makaroner till middag, måste ha det klart vid fem ungefär då Johan slutar skolan för att han sedan ska iväg på mer nollning klockan sex. Vilket betyder med ensamtid för mig! Jag klagar dock inte, hade det hur mysigt som hellst igårkväll då jag först steke jättegoda plättar och ett tag senare åt jag glass och såg på Snowbuddies^^
Mys på hög nivå! Får se vad som händer ikväll, börjat på en ny bok nu så det lär nog mest troligen att läsa den:) 

Nä nu ska jag sluta skriva massa grejs och fortsätta vidare!

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag saknar dig!!!!! vad bra att du börjar blogga lite oftare så jag vet vad som händer i ditt liv. vi kommer nog kunna prata om några dagar, vi bor ju som på hotell utan wifi så finns bara en internet kabel och den funkar inte i min dator så bara saras dator som har internet. men vi ska försöka fixa lägenhet så snart som möjligt, håller på bli galen. fick nyss veta att vi inte ens kommer studera på campuset som vi blivit lovade utan i något tråkigt jävla hyreshus så jag är inte gladast ...menmen, som sagt, jag saknar dig, längtar tills du kommer så kan vi fara och fika på vintages och dansa på soho med transformers!!!! ja dom har transformers där...det är numera min favvo klubb. den och pandora ^^men ja skriv gärna kommentarer eller typ mail eller nått så vi kan ha nån slags komunikation! ta hand om dig, och hälsa johan :) puss!

2011-08-25 @ 11:40:17
URL: http://molihua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback