Varma mackor ikväll också. Love it.

I går när Johan kom hem så tog han med sig Elmer!:) Så vi snackade lite tills han blev hungrig och åkte hem. Sedan gick jag och Johan till Carolina rediviva (ett bibliotek för den som inte visste det) , traskade lite på saluhallen och gick sedan till studentbokhandeln för att Johan skulle köpa några böcker ! 

Idag åkte jag till stadsbiblioteket och kollade lite i tidningar, hittade dock inte vad jag sökte, menmen. Gick även runt lite på stan och kollade på kläder, hittade en massa men har inte pengar att slösa på sådant nu så:) Måste dock hitta ett par vinterskor förr eller senare.
Sedan tittade jag på när Johan och en massa andra reccar dansade sin reccce-dans på stan! (Det uttalas för övrigt resse av någon ful anledning som jag inte kom ihåg) 

Förresten har min datorsladd kommit!!!!!!!! Dock inte till den ICA som är precis utanför dörren... Utan ICA i Flogsta. Ska dock ändå dit imårrn för att handla lite där och på maxi/coop så orkar inte direkt fara dit nu. (eftersom att jag inte vill cykla hem med alla varor själv, nej tack!) Men känns skönt att den har kommit nu i alla fall, hoppas bara att den fungerar nu!



Och med tanke på rubriken, så ja jag är ensam ikväll igen, så det blir varma mackor för att jag är lat^^ Och sen är det faktiskt gott... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback