Det har snöat idag med!

Gick som skrivet till stan idag också, shoppade alla julklappar åt Johan och kände mig rätt så nöjd med resultatet!:) 
Resten av julklapparna (bortsett från pappa/evas & farmors) kommer nog att shoppas i Skellefteå! Sista minuten handling jag vet, men what to do när man har hundra kilometer till varje affär och jag är rätt så trött på att gå. 

Efter att gått fram och tillbaka är jag tröttare än tröttast och min kropp, framförallt ben, skriker. Så det ska nog bli väldigt skönt med en hemma-dag i morgon! Det enda jag måste göra är att stoppa in bröden jag bakat tidigare ikväll i ugnen så jag får frukostbröd!:) 



Mitt sockersug är för övrigt högre än högst, lite jobbigt när man försöker att hålla sig till den 20 dec..
(bild från länge sen..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback