2011:02:25.

Födelsedatum: 920411
Ögonfärg: Blågröngråa?
Hårfärg: Brunt/rött/råttfärgat? INTE så fint i alla fall.
Längd: Om ni inte vet det än, skit i de!;)
Civilstatus: "I ett förhållande"
Höger eller västerhänt: Höger men jag kan använda båda besticken med båda händerna så..
Stjärntecken: Vädur.

Första tanke när du vaknade:
Jag ska ligga en liten stund till...
Sista tanke innan du somnade: Så tråkigt med reklam.. 
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola, solkart!
BurgerKing eller McDonalds: Burger King slår Mc alltså, men båda är inte SÅ bra;)
Adidas eller Nike: Är inte stor användare av någon, så gillar nog både lika mycket?:)
Choklad eller vanilj: Choklad ftw, vad skulle jag göra utan choklad?<3

Svär du:
Inte så ofta, men när jag är arg/irriterad så kommer det nog fram lite mer än vanligt.. xD
Sjunger du: Sjöng i kör för något år sedan, tycker det är roligt men har som tappat det..
Duschar du varje dag: Föröker duscha varannan, lyckas inte allt för ofta.
Gillar du skolan: Jag ÄLSKAR skolan pga människorna, de UNGA människorna. 
Tror du på dig själv: Ja det gör jag väl, vem ska jag annars tro på?
Kommer du överrens med din mamma och pappa: Med min mamma ja, med min pappa.. inte så mycket erfaranhet:P
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Jag har som aldrig förstått den här frågan direkt... Hur ofta händer det liksom? Men det finns nog några jag skulle kunna "ge mitt liv för" (antar att det menas att man offrar sig själv ist eller något..)
Antal piercings: 0.00000 + hål i öronen.
Antal tatueringar: Inga..
Hur många gånger har du varit med i tidningen: Var i tidningen nyligt!:D:D men annars ungefär aldrig, födelsedag och den där gången då man fick veta vars man tog sig in typ ;)
Antal saker jag ångrar: En sak. 
Hur svarar du i telefonen:
"Hej?" el. "hej det är emelie" om jag inte har någon aning om vem det är.
Tycker du om gul-bil-leken: Jag gillar min nya gil-bil-lek:) 
Hur mycket pengar har du i plånboken just nu: NOLL. har alla mina pengar utanför plånkan av någon jättekonstig anledning.. xD
Hur mycket är klockan: 21:59
Hur spenderar du en regnig dag bäst: Inomhus framför tv:n eller datorn, eller framför läxan.

Vem/vilka pratar du med på msn just nu:
Ingen, är som status "offline" så jag förstår om ingen vill prata med mig..;)
Vem ringde dig senast: EMELIE MARKLUND :D
Pussade dig senast: Johan
Vem vill du kasta en sten i huvudet på: Mig själv. (då har jag ju en ursäkt att sova..)
Vem saknar du mest just nu: Johan...




OKEJ, Matrix nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback