Day 05 – Your definition of love.

Har bestämt att försöka fortsätta på dessa dagar nu, ska göra mitt bästa för att ta mig tiden att skriva dem..:)

Okej, min definition av kärlek är nog lite allt möjligt..
Men det som jag tycker är det största av allt är när man verkligen känner det inombords. Det är, iaf inte för mig något du känner direkt varje dag, utan bara ibland.
Du ser på personen, kanske ur en viss vinkel, vid en viss tidpunkt, och allting känns bara perfekt, ditt liv med honom/henne och allting överhuvudtaget för att du är med just den personen. Du känner nästan att du vill säga till personen hur fin den är och sedan prata om just det ämnet hur länge som helst(eller skriva ett långt brev om just detta). Det är vid sådana tidpunkter som du verkligen inte kan hålla tillbaka ditt "jag älskar dig" och när du väl säger det så menar du verkligen det med hela ditt hjärta.

Som sagt, inte något som händer varje dag kanske, men det för mig är verkligen kärlek :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback