Jak e liite tlött.

Har alltså skrivit 10 sidor på projektarbetet sen igårkväll, lite onördigt ja..

Kom på att jag hade glömt säga att jag hade det otroligt mysigt i morse! 
Vaknade ungefär vid vanlig tid och sedan åkte jag med mamma och Stefan för att dumpa av honom på medlefors, sedan åkte jag och mamma och fikade på Morö Backe skola, seriöst en evighet man var där!
Så det var lite roligt, sedan var det gott med fika <3. 
Åkte sedan och handlade med mamma i nån timma innan hon dumpade av mig på Balder, så lite (halverst) ensamtid med min mamma en hel morgon var faktiskt rätt så skönt!:)


Nu ska jag låtsas ta paus från skolarbetet och se The Matrix. Bara att jag ska se den filmen, och att Johan är i stockholm, bevisar ju att det också är SKOLARBETE ja. Awesome, not.

Någon som har liiiite roligare fredagskväll än jag? :D


Taggar dock att se lite Step Up ikväll, 00:50 på ettan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback